Zavada mycky AEG Favorit

Čtvrtek Duben 25 17:21:18 CEST 2013

Pootevru jedno stare vlakno, protoze uz na me taky doslo:

Nase dole zminena mycka AEG Oko Favorit 6081 (nyni jiz o dalsiho 1.5 roku
starsi) vcera vecer tesne po konci cyklu modre blyskla, zasmrdela a rozsvitila
vsechny LEDky. Vyndal jsem ridici desku, a je tam par veci odeslych, pokud
byste byl nekdo ochotny mi poradit, velmi bych to uvital:

1. Nevite nekdo o servisnim manualu (nebo jeste lip schematu te desky)? Hledal
jsem, ale nenasel. Prislusnou cast schematu jsem si sice nakreslil, ale nejsem
zrovna zbehly v reverse engineeringu elektronickych zapojeni abych posoudil, ze
to tak fakt je.

2. Vyndanou desku jsem nafotil, a az na jednu SMD soucastku snad vsechno
vyhorele identifikoval (triaku zmizela 1/3 pouzdra, par odporu jen nenapadne
bouchlych). Nastesti to bud slo precist, anebo hned vedle bylo neco stejneho a
zbytky napisu souhlasily. Tak jako tak, mohl byste se nekdo mrknout, jestli to
dava smysl? Na http://www.robotickyden.cz/smazat/mycka/ jsem dal fotky (obrazek
je klikaci), jde mi hlavne o c.4, je to neco nejspis v SOT23 a s napisem WGs;
davalo by smysl, aby to byl tranzistor BCR116? A jestli jo, netusite, kde by
sel koupit v jednotkovem mnozstvi a idealne v Praze?

3. V podstate krucialni otazkou zustava, proc to cele bouchlo. Voda do toho
nezatekla, jedine dva elektrolyty vypadaji OK (bez vyndani je neumim zmerit ale
nafoukle nejsou ani trochu). Vypada to, ze vsechno vyhorele je na ceste rizeni
vysouseciho vetraku, ale ten normalne vetral az do chvile, kdy se na displeji
objevila 0 tj. konec cyklu, kdy to bouchlo. Takze fakt nevim.

Asi by se dala koupit cela krabicka s touhle deskou a tlacitky, ale stoji pres
3000, nova mycka jeste vic, pricemz tahle ma ostatni vnitrnosti zatim OK,
netece a az do vcera myla jak mela. Uvitam tedy kazdou radu...

David Obdrzalek