Domaci zahady I - konektory

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Čtvrtek Duben 25 16:23:25 CEST 2013

Ze ste sa zase hrali s bleskami, pan kolega... ;-)

wek

PS. Pred par dnami mi druzgol netbook na zem a prestala chodit wifina (samozrejme som skusal vypinat zapinat atd.). Vcera som ho rozobral, zistil, ze wifi je nejaka mini PCIExpress karta seriozne priskrutkovana o DPS, samozrejme cela zadeklovana, a nic naokolo ocividne nie je poskodene, no, vravim si, nieco sa utrhlo pod tym deklom, mozem na wifi zabudnut. Poskladal som, zapol, wifi bez problemov nabehlo a odvtedy ide, klop klop.

Ale netvrdim, ze rozborka a zborka je univerzalny sposob opravy zahadne nefungujucich veci... ;-)