Domaci zahady I - konektory

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 25 15:12:39 CEST 2013

4-stupnovy proces:

1 - propojit USB HUB s aktivnim napajenim a zjistit, jestli USB
     blbne i pres to
2 - namontovat web kameru a podivat se, jestli Vam deti/kocka
     necuraji na pristroje
3 - zmerit nebo logicky odhalit pripadne zdroje vzdusne kontaminace
     (netesnici flaska s HCl nebo H2O2 atd.)
4 - povolat vymitace dabla

PL

*******************************

From: "Pavel Hudecek" <edizon na seznam.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Thursday, April 25, 2013 3:05 PM
Subject: Domaci zahady I - konektory

Dobrý den všem,

již delší dobu mě trápí zajímavý problém: Cca od září zjišťuji, že prakticky
všechny věci u mě v pokoji, které zapojím do USB, zlobí. Vypadá to, jako
kdyby byl špatný kontakt. Je to jak na onboard konektoru, tak i na
připojeném headeru. Dříve to nezlobilo. Blbnou i flashdisky a kabely
návštěv. Postupně navíc zjišťuji, že zlobí i další podobné věci: Nefunguje
repráček v mp3 přehrávači, který by se měl vypínat zapojením sluchátek,
zlobí vypínač i přepínač rozsahů v multimetru, ...

PH