RASPBERRY Pi Model B

RV vicek.radek na cpost.cz
Čtvrtek Duben 25 13:58:44 CEST 2013

No ja jsem si to koupil na hrani a jelikoz nam obcas neco neslo prehrat
z disku zapojeneho do TV tak jsem to tam ja naivka pripojil. Rodina mi
to uz nevratila.
Mam to propojene jen pres HDMI do TV a jde tam jak obraz tak zvuk
pohromade a hraje to dobre - v ramci TV repraku.
Nemam tam krome najake 2GB SD karty zadne disky - cucam data z domaciho
serveru - veskera videa to hraje naprosto plynule - jedine kdy postrehnu
mirne (opravdu jen v rychlych scenach) zadrhavani je nejaky BlueRay RIP
film co ma skoro 5GB.

Mam tam jen pichnutou BT mys abych s tim mohl narabat z gauce. ;-)

To ze se to da ovladat ovladacem z TV jsem netusil - musim zkusit. ;-)

Radek Vicek