WPA2 wifi Free

Miroslav Draxal evik na volny.cz
Středa Duben 24 22:02:08 CEST 2013

Jsem trubka, ono to skutečně jde s UniRep. Já si bláhově myslel, že to "WLAn
- obecný -SSID   je přihlášení k paterní síti. Ono je to k druhé síti!!!!
Díky všem. Míra

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Na
Sent: Wednesday, April 24, 2013 6:21 PM
To: HW-news
Subject: Re: WPA2 wifi Free

Btw: neni lepsi ten paterni kram nahradit kramem, ktery umi rovnou guest
access pro hosty? :-)

Pripadne doplnit repeater?

Jaky zdroj internetu ma vas paterni kram? Optika, dsl, wifinkar, 3G?

Odesláno z iPadu

23. 4. 2013 v 21:56, "Miroslav Draxal" <evik na volny.cz>:

> Tomu rozumím. Když to přeženu, tak se to chová jako vícero zařízení v
jedné pixle. Přesně tohle jsem měl na mysli, ale do 1000,- S tím půjčením si
nedělejte vrásky. Jak jsem psal, jenom se mi tam nechtělo dávat dva routery,
takže sonduji. Přesto velké díky. Míra

Behalf Of josef dvoracek
> Sent: Tuesday, April 23, 2013 9:51 PM
> To: HW-news
> Subject: Re: WPA2 wifi Free
>
> Zdravím,
>
> takto jdou nastavit mikrotiky, pokud v nich jsou dvě nebo více karet.
>
> Jedno rozhrani nastavíte jako klienta, druhé jako ap, mezi nima nastavíte
NAT, dhcp server a už to fici.. Security profile nastavíte pro každý
interface zvlášť.

> Akorát nevím jestli je to ve vaší cenové kategorii.. Na takovéto domácí
sitovani používám RB433, kdybych jel na víkend směr KV, tak bych vám ho i
půjčil, ale teď tam zrovna chvíli nepojedu..