Hocus pocus

Středa Duben 24 17:15:04 CEST 2013

Hezký podvečer,

	mohu to zkusit:

اختبار الاتصال
測試連接
prófun á tengingu
a kapcsolat tesztelése
thử nghiệm các kết nối

a tak dále, ale u těchto jazyků vůbec netuším, jestli to nejsou sprosté
nadávky :-) U těch předchozích si jsem celkem jista, že to není nic
závadného a předpokládala jsem, že postihnu všechny jazyky, kterými
osazenstvo mluví. Čímžto se omlouvám uživatelům Maďarštiny, protože ta
mi utekla. Mám pocit, že tu někdo mluví i Čínsky, ale ta se mi
nezobrazuje dobře a tak nevím, jak projde. Pro neznalé, jedná se o text
pod Arabštinou :-)

Saša Svobodová