KIRISUN PT-218 radio

Ivan Kiss Ivan.Kiss na novohrad.sk
Středa Duben 24 09:25:56 CEST 2013

Zdravím páni.
Kamoš má ručnú VHF rádiostanicu KIRISUN PT-218  (vraj azijska kopia
Kenwood TH-22)
Obrátil sa na mna s problemom, že sa mu rádio nejakým spôsobom dostalo
do 430MHz rezimu. A samozrejme nechodí. To jest, frekvencny rozsah je
nastavený v 70cm pásme ale vf je konštuované na dvojmeter tak to logicky
nejde. (zrejme spoločná riadiaca elektronika pre 2m a 70cm verziu)

Na reset do režimu dvojmetra má existovať nejaká kombinácia kláves.
Neviete mi niekto s tým pomôcť?

Už sa to raz stalo a vtedy to kamoš vyriešil telefonátom nemeckému
predajcovi. (tam to kúpil). Predajca už neexistuje a postup si
nezapísal. :-(
Ja som hľadal neúspešne. Písal som pár zástupcom KIRISUN, žiaľ
neodpovedajú, tak skúšam šťastie tu.

Ivan
OM7AOF