WPA2 wifi Free

josef dvoracek josef.dvoracek na gmail.com
Úterý Duben 23 21:50:54 CEST 2013

Zdravím,

takto jdou nastavit mikrotiky, pokud v nich jsou dvě nebo více karet.

Jedno rozhrani nastavíte jako klienta, druhé jako ap, mezi nima nastavíte
NAT, dhcp server a už to fici.. Security profile nastavíte pro každý
interface zvlášť.

Akorát nevím jestli je to ve vaší cenové kategorii.. Na takovéto domácí
sitovani používám RB433, kdybych jel na víkend směr KV, tak bych vám ho i
půjčil, ale teď tam zrovna chvíli nepojedu..

JD

//odesláno z mobilního zařízení