Re: Název stroje

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 23 18:23:24 CEST 2013

Podle vzhledu jsem myslel, ze je to to, co ma tata. Tak pokud se nevyrabeji
2 velmi podobne vyrobky a on ma opravdu skrabku a ne dlato, tak ani radeji
nechci myslet na to, co by vytvarel, kdyby mel skutecne dlato. Uz takhle kdyz
se tam nahodou obcas zjevim a jsem povolan ku pomoci sochu nekam
posunout nebo otocit, tak je to o zdravi a o zada.   ;-)

PL

********************************

From: "Radek Benedikt" <benedikt na lphard.cz>
To: "'HW-news'" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 23, 2013 5:38 PM
Subject: RE: Název stroje

sochy v zivotni az nadzivotni velikosti.

Nee, dlato existuje taky, ale ma trosku jiné parametry a uchyceni nastroju.
Tohle je opravdu motorizovana resp. elektricka  skrabka na likvidaci starych
nanosu barvy a lepidel.

PS. Jinak mimo skrabky na brambory existuje malirska skrabka alias odruda
spachtle. Ja si spis pod skrabkou predstavim tu malirskou/zednickou, tech
mam doma rozhodne vic.

Radek (benedikt2hw.cz)