pajeni ledek

Petr Zapadlo zapik na email.cz
Úterý Duben 23 13:02:26 CEST 2013

Stejně nějak nerozumím tomu zapojení s fety. Oni jsou de fakto v sérii (anti
seriově). Předpokládm, že zátěž je zapojena mezi GND a OUT.

Petr

---------- Původní zpráva ----------
Od: Vláďa Anděl <vaelektronik na vaelektronik.cz>
Datum: 23. 4. 2013
Předmět: Re: pajeni ledek

"
Já to neřeším, program zblbnout nesmí. Celé časování programu je odvozené od
toho, že komparátor čeká na průchod nulou. Sepnout by to v podstatě mohlo
kdykoliv a protože je tam odporová zátěž a ty fety (ve skutečnosti to jsou
IRLR3705Z) mají avalanche 200 až 300 mJ (podle teploty), není problém ani
nějaká přepěťová špička když to rozepne kdykoliv.
Anděl