Pretavovaci pec

Petr King petr.king na atlas.cz
Úterý Duben 23 11:12:41 CEST 2013

Ono to vypada strasne jednoduse, ale kdyz jsem na tom zasekal celej
vikend a nepodarilo se mi poradne ani pretavit ty kulicky k podkladu
(bga svabu), tak jsem mel chut to ritualne rozdupat... :-))) no nakonec
jsem to odlozil do krabice na dlouhe zimni vecery, protoze jinak bych si
pripadal jako porazeny a to ja nerad priznavam, ze neco neumim :-)

Ale asi bude chyba ve fluxu, nebo spravne teplote, nevim... urcite to
bude i pazourama, ale pulka kulicek se mi prilepila k sablone, takze
jsem ji paradne zdeformoval a ta druha zase krasne, samovolne odpadla...
musel jsem nervy drzet hodne na uzde, kdyz jsem to zkousel potreti a
jediny posun byl jiny obrazec z vypadanych kulicek a jinak zkroucena
sablona :-)

P.