Pretavovaci pec

Úterý Duben 23 10:04:35 CEST 2013

Kdyz zde byla rec o pajeni LED, neda mi se take nepochlubi.
Podarilo se mi na mem zarizeni z 4 zavitovych tyci odpajet, prekulickovat a
uspesne pripajet velky BGA svab (Nvidia 7300).
Chvili jsem si pripadal jako velky kluk, ale tady borce to da na
halogenovem infra zarici, tak mam trochu po radosti, zvlaste, kdyz jsem
termoclanky koupil na ebay a nesvarel doma jako VA :-)

*http://www.youtube.com/watch?v=VTAU647jzzk

*
Mimochodem, chtelo by to kameru, ktera by na 0,6mm kulicku dokazala
zaostrit z 15-20cm a mela zvetseni min 5x, nevite o necem levnem a
dostupnem ?
*
*
Martin