pajeni ledek

Petr Simek psimek na jcu.cz
Úterý Duben 23 09:33:06 CEST 2013

On Tue, 23 Apr 2013, Vláďa Anděl wrote:

> Je tam 5 bílých 3000K a 2 žluté, Je to Osram LCW CQAR.EC-MQMS-5R8T-35 bílá a
> LY CPDP-JRJT-1 žlutá. Těma žlutýma jsem to chtěl dokorigovat aby to nebylo
> tak růžové, ale moc se nepovedlo. Proti žárovce je to ujeté trochu do
> žluto-oranžova, asi to chtělo 5 bílých, žlutou a zelenou. Až budu kupovat
> další ledky, budu ještě experimentovat. V obyváku na skříni mám kombinaci
> ledek Cree XP-G 3000K (úplně stejně růžové jak ty Osram) a Huey Jann HPR20D
> -19K10NW-D 4000K ( ty čínské jdou dost do zelena) a té žárovce se to podobá o
> dost líp.

Muzu se zeptat kde jste ty Osramy koupil ? Specialne tu zlutou.

Ja jsem z podobnychj pokusu dosel k podobnemu zaveru - bile LED s vyssi
barevnou teplotou (studene bile) maji papirove velkou ucinnost ale sviti
hnusne namodrale. Bile LED s nizkou barevnou teplotou (teple bile) sviti
zase do ruzova - taky nic moc. Obcas se zadari vybrat LEDku ciste bilou
ktera na bile zdi sviti ciste bile a nehaze zadny barevny odstin.

Naposledy jsem testoval tyhle :

  http://www.tme.eu/cz/details/cll030-1206a1303m1/led-diody-vykonne-ostatni/citizen/cll030-1206a1-303m1a2/
  http://www.tme.eu/cz/details/cll030-1206a1273m1/led-diody-vykonne-ostatni/citizen/cll030-1206a1-273m1a2/

Ta prvni 3000K byla pekne bila, ta druha 2700K byla ruzovka. Takze bych
rad zkusil namichat zarovkove svetlo pridanim nejake ciste zlute k tem
3000K bilym.