pajeni ledek

Úterý Duben 23 09:17:07 CEST 2013

nechal jsem si je udělat v Semachu. Jsou tam ochotní dělat i menší
zakázky, jen si člověk moc nemůže vybírat materiál :-( Jsou tišťáky s
různou tloušťkou izolační vrstvy a buď tu izolaci tvoří jen tenký
laminát, nebo je v tom namíchaná prášková tepelně vodivá keramika. Tak
jsem si to aspoň nechal udělat se 70um mědí, aby se teplo lépe rozvedlo
do větší plochy. Ostatně Osram to rozvedení do plochy v datasheetu taky
doporučuje.
Anděl