pajeni ledek

Martin Persich persich na transcon.cz
Úterý Duben 23 09:12:20 CEST 2013

Přiznávám, že jsem původně myslel, že ty bílé LED kombinujete s červenými, vzhledem k tomu, že u bílé LED jsou obvykle hodně "chudé" v červené části spektra. A právě kombinace s červenými LED (u některého výrobce jsem viděl doporučení kolem 6 %) se často používá pro zlepšení indexu podání barev.
Martin. persich na transcon.cz

  ----- Original Message -----
  From: Vláďa Anděl
  To: HW-news
  Sent: Tuesday, April 23, 2013 8:44 AM
  Subject: Re: pajeni ledek

  Je tam 5 bílých 3000K a 2 žluté, Je to Osram LCW CQAR.EC-MQMS-5R8T-35 bílá a LY CPDP-JRJT-1 žlutá. Těma žlutýma jsem to chtěl dokorigovat aby to nebylo tak růžové, ale moc se nepovedlo. Proti žárovce je to ujeté trochu do žluto-oranžova, asi to chtělo 5 bílých, žlutou a zelenou. Až budu kupovat další ledky, budu ještě experimentovat. V obyváku na skříni mám kombinaci ledek Cree XP-G 3000K (úplně stejně růžové jak ty Osram) a Huey Jann HPR20D -19K10NW-D 4000K ( ty čínské jdou dost do zelena) a té žárovce se to podobá o dost líp.
  Anděl