Nepajiva maska - zkusenosti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 23 00:39:12 CEST 2013

V ramci srovnani srovnatelneho: mohl byste prosim na kousek cuprextitoveho
odpadu maznout trochu te zelene masky, prekryt nejakou cirou folii a dat ji nekdy
kolem poledne (10-15 hodin) na chvili na slunce? Nase vybojky se muzou docela
zasadne lisit (uz jsem psal, ze osvit 405nm trval mnohem dele nez osvit 365nm),
ale slunce budememe mit zrejme docela podobne. ;-)
Ja to zitra zkusim taky s tou modrou (ktera tvrdne velmi dlouho).

Diky.
PL

******************************

From: "Milan B." <milan na bastl.sk>
To: <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 23, 2013 12:32 AM
Subject: Re: Nepajiva maska - zkusenosti

On 22. 4. 2013 23:11, Petr Labaj wrote:
> Zajimave informace.
> Velice me prekvapily Vase doby pro vytvrzeni masek. Mam modrou ze stejne
> staje jako Vy mate bilou a cernou, a tam to trva opravdu dlouho. Ale mam take
> naprosto stejnou zelenou jako mate Vy (Machanic), a tu mi 150W Hg vybojka
> se sundanym luminoforem vytvrdi ze 45cm do 2 minut. Kdyz jsem ji zkusil dat
> ven na slunce, tak to bylo taky v ramci jednotek minut (zkusil jsem to po 3
> minutach, mozna to ale uz bylo tvrde driv).

Tu zelenu neviem zarucit, ci je uplne rovnaka, kedze som ju kupoval
niekde inde. Ale nalepka vyzera rovnako. Tie casy su tiez tak nejak od
oka. Ale urcite aj ta zelena bola dost dlho na dotyk lepkava, aj ked nie
uplne tekuta. Ale mozno to bola len paranoja ci co.

> Shodou okolnosti dneska jsem se byl zeptat v umeleckych potrebach na sitotisk.
> Nabidli mi sadu za 1600 Kc, pricemz v sade je jedno jiz natazene sito, davkovaci
> sterka a svetlocitliva barva. Tedy jinymi slovy jedno sito za 1600 Kc. To kdybych
> nechal potisk vysazet ve zlate, tak musi vyjit levneji. Samotnou tkaninu mi nebyli
> schopni nabidnout, a nemohli pochopit, ze dreveny ram bych si dokazal za par
> minut vyrobit sam.

Tkaninu si za par drobnych kupite tu:
http://stores.ebay.co.uk/moostarprintingsupplies alebo tu:
http://stores.ebay.co.uk/ps-supplies51