Nepajiva maska - zkusenosti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Duben 23 00:32:48 CEST 2013

Ja hledam technologii na potisk desek. Masku dam fotocestou, to uz jsem
si ujasnil. Ta zelena fotomaska z eBay je za par kacek a dela se s ni docela
dobre. Udelal jsem par pokusu, jako kryci folie se mi nejlip osvedcil plast z
hladkych euroslozek. Udela to pekne hladky povrch vysledne masky.
A nemusim instalovat zadnou novou technologii, prakticky vse je stejne, jako
pro leptani cuprextitu.

Ale chci nejak doresit popis desky. Delat to bilou fotomaskou se mi moc
nelibi, protoze by muselo po osvitu zbyt jen malo barvy a vetsina by se musela
utrit, a to se obavam, ze se bude spatne realizovat.
A tady by ten tamponovy tisk mohl docela zafungovat. Potisk jsou jemne motivy,
takze nejake slevani velkych ploch by asi nehrozilo.

PL

*******************************

From: "Petr Zahradnik" <clexpert na clexpert.cz>
To: "HW-news" <hw-list na list.hw.cz>
Sent: Tuesday, April 23, 2013 12:23 AM
Subject: Re: Nepajiva maska - zkusenosti

Původní zpráva ze dne 23.4.2013 od Petr Labaj:

> Nebo mozna tamponovy tisk. To by mohlo vyjit jeste snadneji, a dalo
> by se to asi delat nasimi beznymi leptacimi procesy (motiv vyleptat
> do cuprextitu a pripadne vrstvu zesilit pocinovanim).

To se nedá vyleptat do cuprextitu, šablona pro tampónový tisk se dělá
z takového plastu či co to je. A hlavně se motiv svítí přes mřížku,
aby vznikl rastr. To bys tak jemně nevyrobil na cuprextitu. Kdybys
vyleptal motiv bez mřížky, tak by to byla velká plocha a špatně by to
tisklo. Musí to být vyrobené v jemném rastru.

Petr Zahradník, počítačový expert