Nepajiva maska - zkusenosti

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Úterý Duben 23 00:18:48 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 23.4.2013 od Petr Labaj:

> Na tech flashdiscich to vyslo pekne.
> Kdyz se ale na ne divam, tak si rikam, jestli by nevyslo rychleji
> a levneji nechat vyrobit (nebo vyrobit) razitko a tisknout to barvou
> pomoci neho.
> Myslim, ze razitka se dneska delaji laserem. Takze by to slo
> nejakym malym CNC asi slusne zautomatizovat.

Razítkem by to vypadalo hodně blbě. Když už, tak se to dělá tamponem.
Tampon jsem si chtěl také koupit, je to trochu větší piplačka než
sítotisk, je to náchylnější na prach apod. Ale nějak jsem se k tomu
nedostal, nebyl čas ani peníze.

Jinak zrovna tohle je dvousložková barva na plast, držela na tom velmi
pěkně.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem