Nepajiva maska - zkusenosti

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 22 23:39:17 CEST 2013

| Psal jsi, že tam v Brně máte Vánoce častěji a že jsi v balíku a za
| vodou, ne?

Psal jsem, ze Brno je bohaty kraj. Takze tady jsme v baliku vsichni.
Proste Brno je zlata lod.

| To jen žertuješ, že? Ta tkanina na rámu neplandá, ale je napnutá
| docela dost a záleží na rovnoměrnosti napnutí i na síle napnutí. Doma
| na kuchyňském stole to nenapneš.

Dovedu si predstavit nekolik metod, jak to vypnout. Kdyby vse zklamalo,
tak je tady vzdycku varianta rozeprit ty jednotlive strany ramu zavitovymi
tycemi. Docela ma mrzi, ze pusobim dojmem tak neschopneho cloveka,
ze ma predstava napnout si sito sam pusobi jako zert.

| Pokud si chceš hrát a experimentovat, musíš nějaký ten zlaťák pustit.
| Tohle nejsou věci, které se vyplatí dělat v kusovkách. Taky mě to
| stálo dost peněz, hodně materiálu mi prošlo a stalo se nepoužitelným,
| i nějaká ta síta jsem zničil apod.

No asi nepustim. Tohle uvodni kolo v prodejne mi stacilo k rozhodnuti,
ze sitotisk mozna zkusim az v pristim zivote. V tomhle pojedu bud cestou
UV barev, pripadne primym popisem desky plotrem/CNCeckem a podobne.
Nebo se bez popisu obejdu.

PL