Re: OT: Zabiják Teflon ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 22 20:11:08 CEST 2013

Jeste to chtelo sem nakopirovat i zbytek:
"Hyperbarickou oxygenoterapii, při níž se za přetlaku používá  100% O2,
je možné aplikovat něnejvýš několik hodin."
A to je nejen 100%, ale jeste i za zvyseneho tlaku.

PL
  ----- Original Message -----
  From: Marek Sembol
  To: HW-news
  Sent: Monday, April 22, 2013 5:57 PM
  Subject: Re: OT: Zabiják Teflon ?

  http://pfyziollfup.upol.cz/castwiki2/?p=861

  Kritická hodnota koncentrace O2, pod níž ještě nedochází ke komplikacím, je asi 40% obsah O2 ve směsi dýchané při normálním atmosférickém tlaku.

  2013/4/22 Petr Labaj <labaj na volny.cz>

    Pri beznem tlaku ne.
    Parcialni tlak kysliku v rozmezi absolutnich tlaku 0.16-1.6 bar je OK.
    Pokud to bylo mysleno jako nejaky vtip, ktery jsem nepochopil, tak pardon.

    PL