Re: OT: Zabiják Teflon ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Pondělí Duben 22 13:15:42 CEST 2013

Pri beznem tlaku ne.
Parcialni tlak kysliku v rozmezi absolutnich tlaku 0.16-1.6 bar je OK.
Pokud to bylo mysleno jako nejaky vtip, ktery jsem nepochopil, tak pardon.

PL
  ----- Original Message -----
  From: Marek Sembol
  To: HW-news
  Sent: Monday, April 22, 2013 11:55 AM
  Subject: Re: OT: Zabiják Teflon ?

  no nadmerne mnozstvi kysliku je taky pruser i bez toho adrenalinu:)
  Marek

  2013/4/22 gatilo <gatilo na centrum.cz>

     22.4.2013, 10:50:45

    No zase nejakej soudruh objevil ameriku.
    To ze se teflon pri vysokych teplotach rozklada na silne toxicke
    slozky, ze muzete docist treba v katalozich vyrobce kabeku Kablo,
    starych 30 let.
    Uvedeny odkaz ovsem povazuji za silne manipulativni. Napr. nasledujici
    veda z clanku:
    "Psi, kteří vdechli vysoké koncentrace (10-25% vzduchu) a
     byl jim podán adrenalin, vykazovali srdeční problémy. "
    Jakykoliv plyn krom kysliku, smichany se vzduchem v takovem pomeru,
    vyvola, ne-li smrt, zavazne dychaci potize. Dokonce i bez podani
    adrenalinu.
    Dokonce i pri opacne koncentraci, tj. 20% plynu ve vzduchu, mnoho
    pomerne beznych plynu, napr. chlor, nebo amoniak, vyvola zavazne
    obtize.

    S pozdravem Pavel
      mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz