Re: OT: Zabiják Teflon ?

gatilo gatilo na centrum.cz
Pondělí Duben 22 11:07:21 CEST 2013

 22.4.2013, 10:50:45

No zase nejakej soudruh objevil ameriku.
To ze se teflon pri vysokych teplotach rozklada na silne toxicke
slozky, ze muzete docist treba v katalozich vyrobce kabeku Kablo,
starych 30 let.
Uvedeny odkaz ovsem povazuji za silne manipulativni. Napr. nasledujici
veda z clanku:
"Psi, kteří vdechli vysoké koncentrace (10-25% vzduchu) a
 byl jim podán adrenalin, vykazovali srdeční problémy. "
Jakykoliv plyn krom kysliku, smichany se vzduchem v takovem pomeru,
vyvola, ne-li smrt, zavazne dychaci potize. Dokonce i bez podani
adrenalinu.
Dokonce i pri opacne koncentraci, tj. 20% plynu ve vzduchu, mnoho
pomerne beznych plynu, napr. chlor, nebo amoniak, vyvola zavazne
obtize.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz