Hodinkovy krystal u ATmega16/32

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Neděle Duben 21 19:34:24 CEST 2013

Dobry vecer,

2013/4/21 Pavel Hudecek <edizon na seznam.cz>

> Dobrý den všem,
>
> bojuju tady se subj a nedaří se... Dříve mi to v několika aplikacích
> chodilo, tam byla ATmega8535 krystal ve formě klasického pidiválečku.
>
> Tady je ATmega16 s krystalem 32S011.

A kmita ten oscilator? Ked nie, tak treba krystal, na ktory je designovany
ten obvod, myslim kapacita, esr a zvysne parametre.

> [...]
> analogové strany ATmegy, dole vstupy pro koncové spínače, kde se po 99,99 %
> času nic neděje. Nejde to, ani když odpojím kabel, co k nim vede.
>
> inicializace:
> ASSR=0x08;
> TCCR2=0x0F;
> TCNT2=0x00;
> OCR2=16;
> TIMSK=0x41+128;
>
> Měl by dělat přerušení od přetečení, nebo CTC, ale ani jedno z toho nejde.
>
> Když přepnu na master clock, vesele přerušuje.
>
> Zkoušel jsem na základě doporučení v AN AVR4100 zvednout nožičky a

Nie je valecek ako valecek. Myslim si, ze pokial Vam ten oscilator nekmita,
tak toho moc neurobite. Skuste este nejake nastavenia ci uz poistiek ak tam
su, alebo si zbastlite testovaci oscilaor z hc04 a vyskusajte krystal. Ak
to bude chodit, tak potom len chyba v programe alebo odpaleny pin.

A.