Shanim teplotne nestabilni odporovy drat:-)

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Neděle Duben 21 13:48:47 CEST 2013

A nestaci vlakno zacvaknut do prelozeneho konca privodu
tak ako je to nakoniec aj v samotnej ziarovke?
Tam sa vlakno bud boduje alebo zalisuje do prelozeneho privodu

j.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Jirka
Sent: Sunday, April 21, 2013 11:31 AM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Shanim teplotne nestabilni odporovy drat:-)

Tu žárovku jsem Vám chtěl doporučit krátce předtím, než jsem si přečetl Váš příspěvek.

Ale: "Magnesium, titanium, zirconium, niobium, tantalum, molybdenum and tungsten may be soldered if they are plated with a solderable metal coating such as silver."

(http://www.keytometals.com/Article37.htm)

Na druhou stranu tvrdé pájení možná lze nějak použít, viz třeba http://www.kskct.cz/images/materialy/cz/fontargen.pdf strana 5.

Osobně bych to asi řešil nějak mechanicky, třeba zkroucením a dodatečným zalisováním do nerez trubičky apod. Mimochodem - to vlákno je docela křehké, ale to asi víte.

---
Jirka