Shanim teplotne nestabilni odporovy drat:-)

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Neděle Duben 21 10:45:43 CEST 2013

A nedá se použít hotové čidlo třeba Pt100 ?

Vlákno z žárovky jsem jednou zkoušel pájet, ale zcela bez úspěchu.
Nakonec jsem rozmačkal malou žárovičku a pájel na ty nosné drátky, to
bylo bez potíží.

Ales Prochaska