STM32F4 LWIP rychlost

Neděle Duben 21 07:32:27 CEST 2013

Njn, s tou velikosti jsem to nejak tusil, blbe je, ze to nekde zbori
pamet bez chyboveho hlaseni. (a ani nemuzu dohledat kde, funguje to
velmi asynchronne - prepise to staticke promenne a LwIP pouziva svoji
haldu ve statickem poli, tak to proste IMHO pretece.)
A cekal jsem, ze Udp_Send bude synchronni, cili se vrati az paket aspon
odesila (to uz bezi pres DMA) a nebo se vrati, ze neni buffer s chybovym
kodem - ale ona se vzdy vrati s kodem OK i kdyz se paket ztrati.
Je to celkove nejak slozita implementace, treba ty alokace bufferu atp.
jsou silene - to vychazi z linuxove implementace nebo co? (jedna se o
verzi 1.3.1, problemy s 1.4.2 jsem popisoval...) V RTOS bezi 3 tasky s
vysokou prioritou jen kvuli ethernetu.
Jinak jsem docela prisel na chut FreeRTOS, ktery jsem nakonec poznal
kvuli implementaci LwIP - je pekne jednoduchy a funguje zda se svizne.

Mam zkusit TCP? Obavam se, ze to bude velka rezie, jedna se o odesilani
proudu obrazovych dat rychlosti par MB/s... ? Na ridici komunikaci mam
jine porty taky pres UDP, TCP nejak nemam oblibeny pro ucely lokalne
pripojenych vestavnych zarizeni - s tim byly problemy vzdy.