STM32F4 LWIP rychlost

Sobota Duben 20 22:54:12 CEST 2013

Mate nekdo zkusenost jak na to? Jednak jsem zjistil, ze je nekde omezena
velikost UDP paketu proste tak, ze pri prekroceni to poskodi haldu a
cele to jde do kytek, hranice je nekde kolem 1400B
Dal je zajimave, ze kdyz odesilam pakety bezprostredne za sebou,
ztraceji se (ale az od nejakeho poctu a zalezi na delce) a kdyz treba
ted za kazdy 4. vlozim pauzu 1ms tak to funguje OK (cili rychlost 4MB/s
stabilne, coz mi prijde OK, samozrejme prime pripojeni do pocitace)
Otazkou je, jestli se pakety ztraci u STM nebo na strane PC... Ale na PC
je gigabit, to by snad melo byt slusne dimenzovane.
Dalsi zahada je u C# s UdpClient, dokud aspon bajt nevyslu, nic neprijmu
(i kdyz data na port prokazatelne chodi, overeno hercules terminalem).
To jsem v dokumentaci nikde nenasel, melo by to snad fungovat pro prijem
bez volani Connect a Send, ne?

Jinak teda s rychlosti spokojenost, mozna by to slo i o chlup vyse,
prilezitostne vyzkousim. Taky by asi pomohlo zvysit delku paketu - vi
nekdo jak na to? Pochopil jsem, ze jsou ruzne metody alokace pameti v LwIP.