Zajimava zavada osciloskopu Hantek DSO5062B

Sobota Duben 20 22:06:40 CEST 2013

Chcíp mi osciloskop, řešil to záruční servis. Zapnul jsem ho, naběhnul,
ale nepamatoval si nastavení z minula. Jak jsem sáhnul na ovládací
prvky, program zamrznul.
Pán to měl opravené asi za hodinu.
Při zápisu průběhů na flashku se občas stalo, že se obrázek nezapsal.
Prý se tyhle nezapsané obrázky hromadily v paměti a nic se s nima už
nedělalo. Až se paměť zaplnila, systém se zhroutil. V osciloskopu je
Linux, prý stačilo připojit na počítač a paměť vyčistit. Údajně je to už
v nové verzi programu vyřešené ... tak kdyby někdo tuhle mašinku měl,
nepodléhejte panice :-)
Anděl