Shanim teplotne nestabilni odporovy drat:-)

gatilo gatilo na centrum.cz
Sobota Duben 20 15:49:04 CEST 2013

 20.4.2013, 15:43:23

Fe + voda a organicke kyseliny = koroze velika.

Kdyz kouknete na popis termoclankovych materialu, treba
http://www.omega.com/temperature/Z/pdf/z016.pdf
tak by mohl byt pouzitelny Alumel. A v podobe kompenzacniho vedeni by
mel byt i relativne dostupny, i kdyz nevim v jakych prumerech.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz