Re: OT: Zabiják Teflon ?

Na navrhpcb na gmail.com
Sobota Duben 20 12:23:37 CEST 2013

Bohuzel nevim bod vzplanuti mouky bo jsem lepkave lepidlo vyradil ze sveho jidelnicku zatim kompletne :-) Ja ani netusim jestli mezi formou a peci je nejaka voda anebo se prenasi teplo dotykem (DP domaci pekarnu jsem videl ze 2 metru :-), tusim ze tam bude do 200 stupnu, na bezne troube (volne stojici sporak) mate vsak max. regulator oznacen 250 resp. i 300 st.Celsia...

Co vim je, ze kdyz se dela chleba v DP v nerezu, tak se musi pouzit < teploty nez na teflonu, aby se to nepripekalo a udajne je to pak i lepe stravitelne, kurcicka je mekci...

Odesláno z iPadu