Re: OT: Zabiják Teflon ?

Ales Prochaska prochaska na alsoft.cz
Sobota Duben 20 10:53:37 CEST 2013

Podle mě je to klasická ekoteroristická výzva k panice. Samozřejmě,
že některé z uvedených reakcí mohou mít nějaký význam. Třeba to ohřátí
teflonové pánve na 500 stupňů C :-) Nebo toxicita rozkladných
produktů PTFE, viz třeba známý škodílkovský trik s umístěním hoblinky
teflonu do cigarety (pozor, opravdu nebezpečné) :-)

Ales Prochaska