Re: [OT] celní úřad

Petr Zahradnik clexpert na clexpert.cz
Pátek Duben 19 22:24:14 CEST 2013

Původní zpráva ze dne 19.4.2013 od Petr Simek:

> Vy by jste mel chodit na celnici s kamerou a natacet to jako zabavna
> videa - treba by to melo na youtube dobrou sledovanost :-)

Na tuhle naší celnici? Jen to ne :-) Nemám rád takovéhle úředníky, to
fakt nemusím absolvovat. Proti té naší celnici jsou na celní poště
Praha 120 úplní borci, protože tam se mi nikdy nic takového nestalo.
Když jsem tam přišel s fakturou s asi 30 položkami součástek, tak on
na to koukl a říká: "Tolik položek? No to kontrolovat nebudu." a dal
tam razítko, do počítače strčil disketu, odbaveno během několika
sekund.

Petr Zahradník, počítačový expert

Petr Zahradník, Computer Laboratory
Obvodová 740/14, 400 07 Ústí nad Labem