[OT] celní úřad

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Duben 19 21:39:16 CEST 2013

Před asi 15 lety jsem musel v práci lehce upravit jednu fakturu, protože to
taky s nulou odmítali odbavit :-D

O pár let později stačilo křivopřísežné prohlášení.

----- Původní zpráva -----
Od: "Jaroslav Buchta" <jaroslav.buchta na hascomp.cz>

Uz jsem dostal odpoved, to je jak u blbych na dvorku:

------------

děkujeme Vám za Váš e-mail.
K odbavení zásilky od Vás budeme potřebovat proforma fakturu od
odesílatele s uvedenou hodnotou alespoň 1,00/měna. Může na ní být
uvedeno - pouze pro celní účely, neplaceno.
Pro celní účely nelze mít doklad s hodnotou 0,00.
Pokud budete mít tuto proforma fakturu do hodnoty 22 EUR, Česká pošta ji
pro Vás může odbavit.
Pokud bude mít proforma faktura hodnotu vyšší než 22 EUR, je třeba ji u
nás odbavit buď osobně, nebo přes jinou celní agenturu.

Děkujeme Vám. Pokud byste potřeboval další informace, napište nám.