[OT] celní úřad

Pátek Duben 19 21:32:46 CEST 2013

Prave uvedli $0, to bude ten problem, protoze jsem nic neplatil...
No jeste jsem se zeptal, jesli mi to muzou spocitat podle ceny uvedene
na fakture a zasilce, me je jedno jestli tech par stovek zaplatim -
hlavne nebyt za blbce... Problem je, ze je to objednane na univerzitu a
to pak zas prijde asi na dobirku a s tim bude pekelny opruz, ze...
Mi z toho asi jebne.