Fake? TL071CP

gatilo gatilo na centrum.cz
Pátek Duben 19 15:58:21 CEST 2013

 19.4.2013, 15:45:40

Smysl to dava vzdy, kdyz je k dispozici neco levnejsiho.
Napr. vim o pripadu, kdy odchazely T, s papirovym Uce 160V pri Uce 50V.
Pritom slo o T s pultovou cenou jen nekolik korun. No ale bezne BC5xx je
10 x levnejsi, takze v tomto pripade prostor pro zisk proste byl.

U zminenych OZ, je to slozitejsi, neb levnejsi jsou snad jen LM358,
ale ty jsou na tom s meznimy parametry zhruba stejne jako 071.
Na druhou stranu, ono ani nemusi jit o pravy fake, ale treba jen o nejakou
chybne vyrobenou serii, treba i primo od TI, urcenou k sesrotovani, coz snazivy
podvodnicek nechal az na koncovem uzivateli.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo + zavinac + centrum.cz