[OT] celní úřad

Pátek Duben 19 15:31:07 CEST 2013

Uz jsem dostal odpoved, to je jak u blbych na dvorku:

------------

děkujeme Vám za Váš e-mail.
K odbavení zásilky od Vás budeme potřebovat proforma fakturu od
odesílatele s uvedenou hodnotou alespoň 1,00/měna. Může na ní být
uvedeno - pouze pro celní účely, neplaceno.
Pro celní účely nelze mít doklad s hodnotou 0,00.
Pokud budete mít tuto proforma fakturu do hodnoty 22 EUR, Česká pošta ji
pro Vás může odbavit.
Pokud bude mít proforma faktura hodnotu vyšší než 22 EUR, je třeba ji u
nás odbavit buď osobně, nebo přes jinou celní agenturu.

Děkujeme Vám. Pokud byste potřeboval další informace, napište nám.
Tak jako ochota by byla, ale ted vazne nevim co s tim, co to znamena
jina celni agentura? Par stovek jsem ochoten do toho investovat ale dny
se s tim drbat nebudu, pozadovat od ST nejakou debilni proforma fakturu
se mi taky nechce, se z toho asi pos...