menic 5-18V -> 3,3V, 100mA s malou spotrebou

Jaroslav Meduna meduna na mikroklima.cz
Pátek Duben 19 14:50:40 CEST 2013

:) nejak jste zaspal dobu, NS je uz TI. JM

From: hw-list-bounces na list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On
Behalf Of Andrej Jancura
Sent: Friday, April 19, 2013 2:47 PM
To: HW-news
Subject: Re: menic 5-18V -> 3,3V, 100mA s malou spotrebou

Ahoj,

myslim si, ze pri tak malych prudoch do zataze by bolo lepsie pouzit nejaky
100mA LDO povedzme od Nationalu. Tie DC/DC menice budu totiz prepinat svoj
rezim medzi nejakou formou sleep a active stavu riadiacej a regulacnej
slucky. A nemusi to byt prave to, co od toho cakas ci lepsie ocakavas.
Najlepsie je si to vyskusat v reale na testovacom zapojeni.

A.

Dňa 19. apríl 2013 8:44, Jaromir Sukuba <jarin.hw na gmail.com> napísal(-a):

Kolegovia,

mam zariadenie, ktore je napajane z 3,3V, ma spotrebu pod 1mA s tym, ze z
casu na cas tato spotreba prejde asi na 50mA (komunikacia).

Malo by to byt bateriovo napajane (bud 6V alebo 12V Pb bateria), takze
rozsah vstupnych napati ma byt povedzme 5-18V - a na tento rozsah hladam
DC/DC menit.

Ako som sa tak pozeral suflikove LM2xxx tak tie maju spotreby niekolko mA a
viac, takze sa velmi nehodia. Tie s nizkym odberom zas maju nizke povolene
vstupne napatia (bezne 6V).

Nema niekto tip na typ menica s nizsou spotrebou? Je ich nepreberne mnozstvo
a tazko sa mi v tom orientuje.

Aby som poziadavky uplne zaklincoval, nemalo byt to byt drahe (povedzme pod
3E) a malo by sa to dat rozumne zohnat (kusovka, bezni dodavatelia alebo
Ebay).