Fake? TL071CP

Stano stano.hw na gmail.com
Pátek Duben 19 14:03:56 CEST 2013

Zdravim,
mate moznost vyskusat ZARUCENE PRAVE TL071? Toto chovanie sa obvodov sa
mi totiz ano trochu nepozdava. Skor typujem ze v danom obvode maju TL071
nejaky problem, ako vieme tieto starsie J-FETy trpia javom zvanym "phase
inversion".
Napajacie napatie na samej hranici datasheetovych parametrov im asi tiez
2x neprospieva. Mozete zverejnit zapojenie?