Fake? TL071CP

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Duben 19 10:38:51 CEST 2013

Tak to pardon, já jsem kulatou patici už vééélmi dlouho neviděl, tak jsem
si vůbec neuvědomil že by třeba tady mohl vzniknout problém. Patice jsou
samozřejmě DIL-8 se zářezem(klíčem) na jedné straně, které tam jsou od
výroby. Jaké pouzdra IC tam byly a jsou jsem uvedl nejméně dvakrát :-)
Možná že taky vznikl problém s představou jak nacpat kulatý obvod do
obdélníkové patice - snadno.
Miloš Dašek