menic 5-18V -> 3,3V, 100mA s malou spotrebou

Jaroslav Lukesh lukesh na seznam.cz
Pátek Duben 19 08:57:51 CEST 2013

2 hradla z cmos 40xx + nábojová pumpa jako delic (pro napájení z 12V,
detekce spolkne dalsí hradlo, 2 odpory a diodu) a lineární stabilizátor?

----- Puvodní zpráva -----
Od: Jaromir Sukuba

mam zariadenie, ktore je napajane z 3,3V, ma spotrebu pod 1mA s tym, ze z
casu na cas tato spotreba prejde asi na 50mA (komunikacia).

Malo by to byt bateriovo napajane (bud 6V alebo 12V Pb bateria), takze
rozsah vstupnych napati ma byt povedzme 5-18V - a na tento rozsah hladam
DC/DC menit.

Ako som sa tak pozeral suflikove LM2xxx tak tie maju spotreby niekolko mA a
viac, takze sa velmi nehodia. Tie s nizkym odberom zas maju nizke povolene
vstupne napatia (bezne 6V).