menic 5-18V -> 3,3V, 100mA s malou spotrebou

Jaromir Sukuba jarin.hw na gmail.com
Pátek Duben 19 08:44:08 CEST 2013

Kolegovia,

mam zariadenie, ktore je napajane z 3,3V, ma spotrebu pod 1mA s tym, ze z
casu na cas tato spotreba prejde asi na 50mA (komunikacia).
Malo by to byt bateriovo napajane (bud 6V alebo 12V Pb bateria), takze
rozsah vstupnych napati ma byt povedzme 5-18V - a na tento rozsah hladam
DC/DC menit.
Ako som sa tak pozeral suflikove LM2xxx tak tie maju spotreby niekolko mA a
viac, takze sa velmi nehodia. Tie s nizkym odberom zas maju nizke povolene
vstupne napatia (bezne 6V).

Nema niekto tip na typ menica s nizsou spotrebou? Je ich nepreberne
mnozstvo a tazko sa mi v tom orientuje.
Aby som poziadavky uplne zaklincoval, nemalo byt to byt drahe (povedzme pod
3E) a malo by sa to dat rozumne zohnat (kusovka, bezni dodavatelia alebo
Ebay).