Fake? TL071CP

Hfmcons hfmcons na gmail.com
Pátek Duben 19 07:12:27 CEST 2013

Zdravím,
to ne, problém není u starých kovových ale u nových plastových, které se
sice do patic dají nacpat proti klíči v patici, ale to při větším množství
by už chtělo záměr, né chybu. Stejně si myslím že ty TL071CP budou nějaké
šmejdy, uvidím jestli se mi podaří je nějak otestovat, asi jen připojím
sym. zdroj na napájení a budu ho zvyšovat, na doporučené měření asi nebude
čas.
Miloš Dašek