Magneticka boure - seknute MCU?

Andrej Jancura aj.hwlist na gmail.com
Čtvrtek Duben 18 15:25:41 CEST 2013

A vida, tak zase cosi viac info. Ja som si myslel, ze Vam vytuhne kontroler.

Skuste si upravit ten Vas soft tak, aby vam trochu ulahcil hladanie chyb.
Ja by som ho doplnil o testy na platny rozsah napati a prudov, t.j. ci
nieco podtieklo, pretieklo alebo je nulove. Asi to bude chciet mensiu
upravu hw, tak aby meral v rozsahu 10%-90% z plneho rozsahu. Potom by som
si doplnil tieto testy o spocitanie rychlosti zmeny napati, t.j. derivacie
a pokial su mimo oznacil ich nejako vo vypise a nakoniec logoval aj
nastavenie plnenia pwm. Ak budete este chciet, mozete si este doplnit
filtraciu vstupnych dat o priemer 4-8 vzoriek. Vsetko toto by som narval do
nejakeho buffera v ram a naraz zapisal do logu. Dolezite je, aby ste to
nemal roztrhane a zapisal to podla moznosti na konci cyklu. Ak bude cosi
zle, tak to zistite relativne rychlo.

A.