Re: VYŘEŠENO: Re: PIC16F628A - nechce startovat

Jan Půhoný konference na puhy.cz
Čtvrtek Duben 18 10:25:34 CEST 2013

Samozřejmě jsem to myslel tak jak píšete, ale kreslil jsem to narychlo
takže se chybička vloudila.

Každopádně to tak jak to je nemá podle mě na funkci moc vliv. Ono by to
fungovalo i bez těch odporů na zem. Takhle se ten tranzistor zavírá podle
mne rychleji. Samozřejmě jsem to myslel že to má být až z báze na zem a ne
tak jak to je.

Ale jestli je z báze na zem 47k nebo 47k + 4k7 jak to tam je je asi jedno
ne?

Honza Půhoný

www.puhy.cz
puhy na puhy.cz