Energetickas obestacnost? Video Re: Podnikani CEZ

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Duben 18 04:29:11 CEST 2013

Tak ja si to tom myslim, ze mi to v mnoha vecech otevrelo oci.

Konecne jsem pochopil, proc se volna energie siroce nevyuziva,
kdyz je to prece tak snadne. Je to proto, ze to pracuje na frekvenci,
kterou ma pro sebe vyhrazena armada. Tak to je teda pech.
Jinak v tom zadny dalsi problem neni, napr. systemu pro studenou
fuzi taky existuje spousta.

Rizena gravitace je take rutinne zvladnuty problem. Nejak jsem
nepochopil, jak z toho plyne moznost syntetizovat libovolne
prvky, ale proste to nejak jde (ze 3 plynu se da syntetizovat
libovolny prvek).

Taky jsem se dozvedel, ze uz Einstein vedel, ze rychlost svetla
neni rychlosti terminalni. Ale nerekl nam to proto, ze bychom to
my (lidstvo) nebyli schopni unest. Takze nam to utajil a bude
se nam ta informace podavat postupne (tem Italum se to asi
provalilo, ale dokazali to zakecat).

Taky pry neplati Ohmuv zakon, coz by vysvetlovalo obcas
nepochopitelne chovani mych vyrobku.

No a docela zasadni informace pak je to, ze Kristus, jeho smrt
a zmrtvychvstani byla holograficka projekce.

Takze skutecne docela podnetne video.
A navic ta baba, co to moderovala, je fakt pekny kousek.

PL

> http://youtu.be/9gqkKvN5X3c

Co si o tom myslite?