OT: Diakritika - bylo: Magneticka boure - seknute MCU?

Šerých Jakub Serych na panska.cz
Středa Duben 17 18:59:52 CEST 2013

Já jsem žil v domění, že diakrittika se v téhle konfeře normálně toleruje. Obvykle na mail bez dia odpovídám bez dia, ale když je v původním dia, odpovídám i já s dia (taky se mi stávají případy, že začnu v jednom režimu, pak psaní přeruším, a po opetovnem returnu se mi hlava prepne a ja to dokoncim v opacnem :).

Nebo si to myslím špatně a v hw-listu se stále striktně držíme bezdiakritického psaní?

Jakub Šerých