Magneticka boure - seknute MCU?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Duben 17 18:52:12 CEST 2013

Musím tenhle mail vyjímečně napsat s diakritikou, aby byl pochopitelný.

Obvykle se stávají chyby obvyklé.
Jen vyjímečně se stávají chyby vyjímečné.

Takže je možné hledat problém v aktivitě slunce nebo v mimořádném
postavení planet (jak by jistě potvrdil každý kovaný astrolog ;-), ale
příčina bude s vysokou pravděpodobností mnohem přízemnější
a jednodušší.
Nakonec jako snad u všech zde v konferenci probíraných kauzách, kde
se zhusta hledá problém ve věcech velmi vyjímečných, ale nakonec se
obvykle najde chyba velmi triviální.

PL