pulzni pretizeni resistoru - dotaz

Kuba Jan honza.kuba na gmail.com
Středa Duben 17 18:18:40 CEST 2013

Ja bych rekl, ze problem nemusi byt jen v vykonovem zatizeni toho odporu.
Je treba pocitat s tym proudem 1,8A, jestli je schopen odpor takovy
proud ustat, byt na malou chvili.
Ten proudovy naraz muze zpusobit preruseni odporu, aniz bude prekrocena
jeho vykonova zatizitelnost.
Proste bude prekrocena proudova hustota v substratu toho odporu - neboli
to je treba take pohlidat.