Stellaris LM3S

Středa Duben 17 18:17:46 CEST 2013

TI miluju, protoze bezproblemove posila vzorky, aspon zkusenost pred
dvema lety ;-) Ale uz jsem vyloudil i 6 ks M4 od ST, ale tam se to asi
trosku schvaluje, musel jsem popsat projekt...
A zvlast me prekvapil AD, to musi byt neskutecna rezie, 4x2 minisvaby
poslal ve 2 zasilkach formatu cca A3 z pancerovaneho papiru... Uz chapu,
proc je u nich vsechno tak drahe ;-)