Magneticka boure - seknute MCU?

Jirka zaloha na volny.cz
Středa Duben 17 15:42:24 CEST 2013

Jistě není problém změřit ESR osazených elytů, případně se podívat
osciloskopem na ev. trávu na nich.

Životnost je udávána pro max. přípustnou teplotu a obvykle i další mezní
parametry, někdy ale i pouze jako skladovací za příslušné teploty
(záleží na výrobci, viz datasheet).

Orientačně se uvádí, že na každých 10 stupňů poklesu teploty se
životnost prodlužuje 2x.

---
Jirka